Friday, July 20, 2012

විසිරුණු සුළං VI

හෙලෝ සර්. සර් වැඩකද ඉන්නෙ. මම දිනූ. 

           ඇගේ කටහඬ මගේ හිතට ගෙනදුන්නේ අමුතුම සිසිලසකි. තප්පර කිහිපයක් මා සිටියේ පියවි ලොවින් එපිටය.

ආහ් ඔව් දිනූ. කියන්න. ඇයි? 

සර් . ගිය සතියෙ පාඩම අමාරුයි සර්. හෙට හවස ක්ලාස් එකෙන් පස්සෙ වැඩිපුර ක්ලාස් එකක් දාන්න බැරිද සර්. 

 ඔයාට විතරක් ක්ලාස් එකක් දාන්නෙ කොහොමද මං. ඔ‍ෆිස් එකත් එක්ක කතාකරගන්න. 

           මා හට එය සුළු දෙයක් වුවද කෙල්ලෙකු උදෙසා මෙවැන්නක් කොට ඔෆීසියෙන් කින්ඩිය දමාගැනීමට මා කැමති නැත. 

නෑ සර්. මට විතරක් නෙමෙයි. ගොඩක් අයට අමාරුයි. අපේ ගෲප් එකේනං හැමෝම ඉඳියි.අනේ සර්. ඒ ඉල්ලීම මට අහක දැමීමට නොහැකි විය

හරි. එහෙනම් හෙට ක්ලාස් එක කරමු. 


           ඉන්පසුව මා ලැප්ටොපය දෙස බැලුවෙමි. තවමත් ශැරොන් ඔන්ලයින් ඇත. ඈ සමග මා සංවාදයේ යෙදීම ආරම්භ කලෙමි.


           ඈ සමග කතාකරන අතරතුරකදී දිනූ මා හට කෝල් කල බව මගෙන් පැන්නේය. ඈට එය හොඳ මාතෘකාවක් විය. 

ආව් ආව්.මොකෝ දන්නෙ නෑ දිනූ හැමදාම මෙයාට කෝල් කරන්නෙ. 

මං හිතන්නෙ එයා මට ට්‍රයි වෙන්නැති. 

           මං ඇගේ කට වැසීමට එකපාරින් කීවෙමි. මා කරගත් ගොන්කමකි.  ඈ මා සිතුවාට වඩා දරුණුය. 

මං ඕක කියන්නද දිනූට ආහ්. මට සාක්කි තියෙනවනෙ පෙන්නන්න

           ඈ මට තර්ජනය කලේය. බටර් පාරක් ගා ඈව කෙසේ හෝ ශේප් කරගැනීමට මට හැකිවිය. 


           දිනූ හරි හොඳ කෙල්ල. හැබැයි එයා ගෙදරින් එලියට කවදාවත් තනියම යන්නෙ නෑ. අඩුගානෙ අම්ම හරි අයිය හරි එක්ක විතරමයි යන්නේ. නැත්තං ස්කූල් වෑන් එකේ යන්නෙ. එයා තනියම යන්න බයයි. එක දවසක් ඈ ස්කූල් වෑනයට පරක්කු වෙනවායැයි කියා පන්තියෙන් කලින්ගිය බව මට මතක්විය. එක දවසක් ඈ ස්කූල් වෑනයට පරක්කු වෙනවායැයි කියා පන්තියෙන් කලින්ගිය බව මට මතක්විය. මා එදින ඈ යන්නට පෙර හොඳ බයිටක් දී යැවූ බව මට සිහිවිය. පොඩි එකෙකු මෙන් ස්කූල් වෑනයේ ඈ යන්නේ ඇයිදැයි මට ඒ වනතෙක් ප්‍රශ්නයක්ව තිබුණි.



           ඊලඟ දිනයේ ඈ පන්තියට පැමිණියේය. පන්තිය අවසානයේ මා ඈ ලඟට ගියේය. අද දැන් එක්ස්ට්‍රා ක්ලාස් එකට ඉන්නෙ කව්ද තව? හැමෝම ඉන්නව සර්. ආහ් එහෙනම් කමක් නෑ. මගෙන් අවසර ලැබුණි. ස්කූල් වෑන් එකට එන්නෑ කියල කිව්වද? ඈ උඩ බිම බැලීය. මා සිහින් සිනාවක් මුවගට කැන්දාගනිමින් ඔෆීසියට නික්මූයේ පැය භාගයක විවේකයක් ලබාදෙමිනි.           එදින පන්තිය අවසන් විය. එදින අමතර පන්තිය හේතුවෙන් ඊලඟ දවසේ අනෙක් පන්තියටද අමතර පන්තියක් කරන්නට මට සිදුවිය. කමක් නෑ. ඉගෙන ගන්න ලමයිනෙ. මට සිතුණි.


           ඒ සතිය ගෙවී ගියේ නොදැනීමය. අද නොවැම්බර් 3ය. බ්‍රහස්පතින්දාවකි. සිකුරාදා මා හට පන්ති නොමැත. අමතර පන්තියක් නැත. එය පෙර සතියේ පමණි. දැන් අමතර පන්තිය හවස් වරු දෙකකට මා යොදාගත්තේ තවත් දවසක් ඒ සඳහා පැමිණීම වදයක් වූ බැවිණි. කරන්නට වැඩක් නොමැතිවූයෙන් මා ෆේස්බුකියට ලොග් වුනෙමි. පෑ කාලකට පමණ පසු එක් වරම චැට් එකක් ආවේය. වෙන කාගෙන් වත් නොවේ. ඒ ශැරොන්ගෙනි. හායි. කොහොමද? එලෙස පටන් ගත් සංවාදය දුරට ඇදුණි. නමුත් ඈ ශැරොන් සිට මේනු ලෙස නම වෙනස් කොට තිබුණි. දැන් ඈ මේනු පීරිස් වී ඇත. දිනූ ඈට අමතන්නේද මේනු ලෙස කී බැවින් එය මට ප්‍රශ්නයක් නොවිණි. ඇගෙන් ඇසූ විට පැවසූයේ නිකමට වෙනස් කල බවය.




ඉතිං දිනෙත්. දැන් කොහොම්ඩද ගර්ල්ෆ්‍රෙන්ඩ්ට?
මොන ගර්ල්ෆ්‍රෙන්ඩ් ද අෆ්ෆා. 

අනේ මේ . බොරුව නොදා ඉන්නව . මම නොදන්නවැයි ඔයා ගැන. 

 හා හා. එයා එන්නෙ රෑ 12 ට පස්සෙ. 
ඒ මොකෝ?

මෝහිණී එන්නෙ ඒ වෙලාවටනේ. 

ඈ හිනාවිය. අනේ මේ. බොරුව නොදා ඉන්නවා. 

ඇත්ත කියන්නෙ. කෙල්ලො වැඩක් නෑ.

මං කෙල්ලෙක් හොයල දෙන්නද? 

           ඈ එක්වරම මගෙන් ඇසීය. මා ඒ ප්‍රශ්නය හමුවේ නිරුත්තර විය. 

හා

           එය මට කියවුනා මිසක් හිතලා කිව්වක් නොවේ. 

හි හි. දැන් කොයි වගේ කෙල්ලෙක්ද ඔයාට ඕන. ආහ්? 

හ්ම්ම්. මෙහෙමයි. මූණ මැද නහයක් තියෙන්න ඕන. අතපය තියෙන්න ඕන. අන්න ඒවගේ ඒවා අනිවා. අනිත් එක සල්ලි තියෙන්න ඕන. නැතුව බෑ. අනිත් කාරණා කෙල්ල හොයල දුන්නම මං බලන්නංකො. 

හරි . ඩවුරියෙන් කීයක් මට දෙනවද දැන් කමිශන් එක?
ඒවා ඒවෙලාවට බලමුකෝ. 

හා හා. 

           මා එක්වරම මගේ ෆේස්බුක් පි‍ටුවේ නිව්ස් ෆීඩයට ආ ශැරොන්ගේ පින්තූරයක් දුටිමි. ඈ ඇගේ ඡායාරූප දමා නොමැත. එය නිළියකගේ ඡායාරූපයකි. ඒ නිළියට මා ඇලුම් නොකලද ඒ ඡායාරූපයේ ඈ සුන්දරය.නමුත් මගේ ඇස දිවගියේ එයට නොවේ. ඒ ඊට යටින් තිබූ අවසානයේ කමෙන්ට් කල කෙනාගේ නම වෙතය. ඒ වෙන කිසිවෙකු නොව මා මෙතෙක් දවස් ෆේස්බුකිය පීරමින් සෙවූ නමකි.

7 comments:

  1. ඔය කිවන දෙව්ලියට අවසාන කාලයේ කුමක් උනිද කියා මා දනිමි..
    සෑම විටම මෙව්වා කියවන විට මා අවසානයත් එක්ක මෙව්වා එව්වා කරන්නට වෙහෙසෙන්නේ එහෙයිනි!!!!!!
    ජයවේවා!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒ දෙව්ලිය සහ දිනෙත් අතර වූ දේ ඉක්මනටම පැහැදිලි වෙයි උඹට.... උම්මා උම්මා

      Delete
  2. හි හී හොදයි ඈ....
    අපි නොදන්න ගොඩක් දේවල් වෙලානෙ.පී

    ReplyDelete
  3. මට මේවා කියවන්න ලැජ්ජයි බං...

    සුභ වේවා!!! රාජ සම්පත් ලැබේවා!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. උම්මා උම්මා.. පරසතුරු ආක්‍රමණ නැතිවේවා

      Delete
  4. අදමයි මේ පැත්තේ ආවේ..ආයේ එන්නම්කෝ ඈ..:))

    ReplyDelete