Thursday, July 19, 2012

විසිරුණු සුලං V

                      දැන් මාගේ හදවත කුමන වේගයෙන් ලබ්ඩබ් ගසනාවාදෝ මා නොදනිමි. එතරම් එය වේගවත් වී ඇත් සෙයක් දැනේ. මා ඈ හා සංවාදයේ යෙදනාවිට කාලය ගතවනවා දු‍ටුවේ ම නැත. මා පෑ 2කට අධික කාලයක් එක දිගට ඈ සමග සංවාදයේ යෙදුනේ මා ද නොදැනීමය. ඒ කාලය බොහෝ තොරතුරු හුවමාරුවීම් සහ මෝඩ ජෝක් සපිරි ඉතා අමතක කල නොහැකි කාලයකි. මා තොරතුරු විමසන්නේ ඈගෙනි. නමුත් ඈ සෑම වචන 30 -40 කට වරක් දිනූගේ නම අපගේ සංවාදයට ඈඳාගත්තේ මා ද නොදැනීමය.

                        දිනූ හරි හොඳ කෙල්ල. ඒත් එයා ඒලෙවල් වලට කරේ ලැන්ග්වේජස් නේ. ඇය මට දිනූගේ හොඳ කියන්නට ගත්තාය. ඔව්. එයාට ටිකක් අල්ලන් යන්නත් අමාරුයි. අපිටත් ඉතින් ඕන හැම ලමයම ඉගෙන ගන්නවට තමයි. මං බොරු ඇඩ් එක දැමීය. 


                      එය ඉරිදා දිනයකි. සාමාන්‍යයෙන් මා සඳුදා දිනයන් වලදී පන්ති නොපවත්වයි. මාගේ ‍රැකියාව යෙදී තිබුනේ දින 3ක් පමණි. එනිසා මා එයට බොහෝ ඇලුම් කලෙමි. පොත් අත්සන් කිරීම්, එන යන වෙලාවන් නොමැතිය. එය නිදහස් ‍රැකියාවකි. මා තවමත් ඈ හා සංවාදයේ යෙදෙමින් සිටී. එක්වරම මගේ ජංගම දුරකථනයේ වැදගත් නොම්මරයට අනාගතය අදයි නොම්මරයකින් ඇමතුමක් ලැබුණි. මා එය ආන්ස්වර් කල විට එහා පසින් ඇසුණේ කාන්තා කටහඬකි.


මේ දිනෙත් සර් ද? ඈ ඇසීය.
ඔව්. හ්ම්ම්. ඔයා කව්ද?

සර් මම දිනූ. ක්ලාස් එකේ ලමයෙක්. සර් හෙට එක්ස්ට්‍රා ක්ලාස් එක තියෙනවද සර්?

                      මම උඩ ගියෙමි. සඳුදා මොන එක්ස්ට්‍රා ක්ලාස් ද? එසේ තියෙනවානම් මේ මහ රෑ වනතෙක් මට දැනුම් දුන්නේ නැත්තෙ ඇයි. මා පඹගාලකට පැටලුණාක් මෙන් දැනුණි. 

හ්ම්ම්. කව්ද කිව්වෙ හෙට ක්ලාස් කියල? මා තරමක් දැඩි ස්වරූපයකින් ඇසීය. 

ලොකු සර් කිව්වෙ හෙට ක්ලාස් කියල. 
හ්ම්ම්. හරි. මම අහල කියන්නම් ඔයාට මේ නම්බර් එකට. අනිත් අයත් දන්නවද හෙට ක්ලාස් කියල?

ඔව් සර්. දන්නව. ඈ පැවසීය.

                      මා තවත් ලමයෙකුගේ නම්බරයක් ‍රැගෙන මේ බව ඇසීය. හෙලෝ දමිත්. හෙට ක්ලාස් තියෙනව කියල සර් කිව්වද? ආහ් ඔව් දිනෙත් සර්. අපි හෙට එනවා. මං ඔහුට ස්තූති කොට ඔපීසියට කතා කොට මේ ගැන විමසීය. ආහ් ඔව් දිනෙත්. අපිට කියන්න බැරි වුනානෙ. හෙට ඔයාගෙ ක්ලාස් එකක්. එන්න හොඳේ. මං බෑ කියන්නද ඉතිං ඔහොම කිව්වම. කමක් නෑ. මට දිනූ දැකීමට හැකි තවත් අවස්ථාවකි හෙට. එනිසා මා නැවත අර අනාගතය අදයි නම්බරයට ඇමතීය. 

හෙලෝ දිනූ. මම දිනෙත් සර් කතාකරන්නෙ. හෙට ක්ලාස් තියෙනව උදේ 8ට. හරිනේ. 

හරි සර්. මම එන්නම්. ඈ තෙපලීය.
                       මා නැවත ශැරොන් සමග සංවාදයට යොමුවිය.
 

මොකෝ මෙච්චර වෙලා සයිලන්ට් හිටියෙ. කලන්තෙවත් දැම්මද? ඈ මට කෝචෝක් පාරක් දැමීය. 

ඔයාගේ නංගි කතා කරා. මං එක පාරට ඈට සිද්දිය ඇදබෑය. 

ආව් ආව්. මොකෝ දන්නෙ නෑ දිනූ මේ මහ රෑ ඔයාට කතා කරන්නෙ ආහ්. ඈ මට කින්ඩිය දමන්නට පටන් ගත්තේය. 

මං කොහොමද දන්නෙ. නංගි පොඩ්ඩගෙන්ම අහගන්න. 

ආහ්. දැන් නංගි පොඩ්ඩත් වුනාද? හොඳයි හොඳයි. ඇය සමග කතා කොට බේරිය නොහැකි බව මට වැටහුණි.

හරි හරි. නංගි කතා කරේ පන්තියක් ගැන අහන්න. මං ඔය පොඩි කෙල්ලො එක්ක පැණි හලන්නෙ නෑ.


                      දිනූ මට වඩා අවුරුදු දෙකක් බාලය. මා ඒ බව දැනගත්තේ ඇගේ පන්ති වාර්තා පොතෙනි.
 
හී හී. මෙයාට තරහ යනවනේ ඉක්මනට. මැට්ටා. ජෝක් එකක් කලේ.


                      ශැරොන් යනු මගේ වසරේම ජනවාරි මස උපත ලද කෙනෙකු බව මා දු‍ටුවේ ඇගේ ප්‍රොෆයිලයට ගිය විටය. නමුත් ඈ පැවසුවේ අපි එක වයසේ නේ කියායි. මා ඇගෙන් ඒ බව විමසීය. ආහ් ඔව්. මම ඊට කලින් අවුරුද්දෙ ඒලෙවල්. ඈ ඒ ප්‍රශ්නය මගෑර ගියාක් මෙන් මට දැනුණි. කෙල්ලන් හමුවේ මා සී අයි ඩී පොරකි. නමුත් මෑ ඉදිරියේ එසේවීමට මට අවශ්‍ය නොවිනි. ඊට හේතුපාදක වූයේ දිනූ මැගේ සොයුරියක් බැවිණි.

                      ඊලඟ දවසේ මා පන්තියට ගියේය. දිනූ පන්තියට පැමිණියේ සුදු පැහැ බ්ලවුසයක් සමග කලු පැහැ ඩෙනිම් කලිසමකින් සැරසීය. මා පන්තියේ අවසාන භාගයේදී ඈ ලඟට ගියෙමි. ඈ සිටියේ තනියමය. අමතර පන්තියක් බැවින් පැමිණ සිටියේ කෙල්ලන් තිදෙනෙකු පමණි. ඉතිරි සියල්ල කොල්ලන්ය. 
 
ඔයා ශැරොන් පීරිස් කියල කෙනෙක්ව දන්නවද? මා ඇගෙන් කෙලින්ම ඇසීය. 

කවුරු? ඈ තෙපලීය.

ශැරොන් පීරිස්. ඔයාගෙ කසින් කෙනෙක්.
ආහ් ඔව් සර්. අපි කියන්නෙ ශැරොන් නෙමෙයි. මේනු කියල. සර් එයාව අඳුනනවද? 

ටිකක් දන්නව. මා පැවසීය.


                      පන්තිය අවසන් වූ පසු ඈ ගෙදර ගියේය. මාද ගෙදර ගියේ ශැරොන් ඔන්ලයින් සිටීදැයි සිතමිණි. ගෙදර ගිය හැටියේ මා ලැප්ටොපය ඔන් කොට ෆේස්බුකියට ලොග් වුනෙමි. ශැරොන් ඔන්ලයින් නොමැත. බලාපොරොත්තු සුන් වූ දෑසින් මා යහනට වැ‍ටුණි. දිනූගේ රූපය ඇස් ඉදිරිපිට මැවී පෙනෙද්දි මට නොදැනීම නින්ද ගියේය.                      නමුත් ෆේස්බුකියෙන් ලොගවුට් වීමට මට අමතක වූ බව වැටහුනේ මා අවදි වූ පසුවයි. මා බලද්දි ශැරොන් පීරිස් ඔන්ලයින් පැමිණ මට චැට් කොට ඇත. 
 
හෙලෝ දිනෙත්. කොහොමද?හෙලෝ. කෝ මෙයා. දිනෙත්. ඔයා මාත් එක්ක තරහවෙලාද? හෙලෝ.

                      මේ ඈ එවා තිබූ මැසේජයි. රිප්ලයි කරම්දෝ, නොකරම්දෝ කියා මට සිතාගත නොහැක. එක්වරම මගේ දුරකථනය නාද වන්නට පටන් ගත්තේය. ඒ වෙනකිසිවෙකුගේ ඇමතුමක් නොව, දිනූ ඉමේෂා අත්තනායකගේ ඇමතුමකි.

10 comments:

  1. හෑ අනාගටය අඩඩ කීල තුවල්ඩ ..... (",) ....

    ReplyDelete
  2. affatasiri menna nam gam eliyata enawoooooooooooo
    apitath mokak weida manda......
    :P
    ela ela ah hamadama kyawanawa... (y)

    ReplyDelete
  3. කන්න පින තියනකොට ඉබ්බා ගෙට එනවලු තුනපහත් කරේ තියාගෙනම

    ReplyDelete
    Replies
    1. මේ ඉබ්බි හොදිත් වක්කරගෙන බං ආවේ

      Delete
  4. ඉදහන් මුල ඉදන් කියෝගෙන එනකං... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. අනිවා අනිවා. මුල ඉඳල කීවන්න දේවයන් වහන්ස

      Delete
  5. onna mamath awa hode gal rajadaniye tiyena katha kiyawanna...... :) itiri kotasath ikmanata danna ayya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. අනිවා. සුවර් එකට දානවා අරලියා

      Delete